Movie World

Movistarplanet har ju en stad.
En stad där man kan göra massor av saker i !
Tilexempelt Shoppa, Chatta, Djur och växter, Mitt hem och filmstad!
Shoppa:
Här kan du shoppa allt möjligt!
Instrument, Möbler, Mat, Fordon, Prylar, Rekvisita, Zoo, Skönhetsalong, Kostymer, Kläder, Skor, Hår och Assecoarer! Mängder med grejer finns att köpa bara man har till räkligt med starcoins! ( Pengar! )
Chatta:
Man kan chatta på olika ställen !
Strand, Kafé, Park, Skate park och MSP club, är dom chattrummen som fins!
Om man bestämmer sig för ett ställe tex strand. Då klickar man där så kommer det up olika grejer
Spel .... , Söder..... , Väster..... , Öster.... , Vip ...... , Boonie...... , Level 2 ..... , Level 5 .... fins!
Om man inte är vip kan man inte gå in i Vip chatt rummet men om man är vip kan man det!
Mitt Hem:
På mitt hem kan man göra massor av olika saker.
På min profil så kan man skriva om sig själv men kom ihåg Lämna ALDRIG ut ditt lösenord eller adress och mobilnummer.
Man kan återandvända sina grejer på Återandvända. Och på Byt kläder byter man kläder.
Folk kan också skriva i sin gäst bok.
I sitt rum kan man inreda och chatta med sina vänner.
Filmstad :
Musikaffär : Köp musik till dina filmer!
Bakrundsaffär : Köp bakrund till dina filmer!
Animeringar: Köp animeringar till dina filmer!
Tävling: Kolla vilka filmer som pågår och som avsutatst!
Se filmer: Kolla på kopisars filmer!
Ny film: Gör en ny film!
Mina filmer: Filmer du har gjort klart och filmer du håller på med!
Casting spel: Härma en movistar och vinn pengar och fame!
Husdjur och växter:
Här kan du köpa saker tex husdjur och växter och sånt trädgårdstillbehör!
Boonie och Petpets är djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0