Moviestarplanet.se

Hejsan allihopa och välkommen till min nya Movistarplanet blogg!!
Hoppas att jag kommer få många läsare och mycket komentarer!
Moviestarplanet: Movistarplanet är ett spel som går ut på att göra filmer.
När man har gjort en film och kompisar eller andra kollar på den så får man pengar!
För pengarna man får så kan man köpa: Kläder, Bakrunder, animeringr,mat och möbler !
Det finns även andra saker man kan köpa men.
De flesta köper det jag skrev!
Movistarplanet är ett bra spel för alla man kan vara både tjej och kille!
Min modell/ Gubbe eller vad man säger! Min movistar är i level 5 och heter Aniqua!
Förkortning på Movistarplanet är MSP!
MovieStarPlanet
Här är min Movistar!
Hoppas min blogg blir känd och jag får många läsare!
Hoppas att du tipsar dina kompisar och läser nya inlägg då och då!
Ha en bra dag så ses vi senare kommentera så svarar jag gärna på era frågor!
Jag är ofta inloggad!
Hejdå Movistar!

Kommentarer
Postat av: Mina

2011-03-22 @ 19:17:59
Postat av: Mina

2011-03-22 @ 19:20:00
Postat av: joseph



2011-09-20 @ 17:26:17
Postat av: joseph

2011-09-20 @ 17:29:04
Postat av: joseph

hello



2011-09-20 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0